سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای یافتن معنای زندگی چه باید کرد؟

یک گوشه از قلب تان بی آنکه خودتان بدانید، زمزمه اصلی زندگی تان نجوا می کند. فقط کافی است به آن گوش کنید. تلویزیون را خاموش کنید، موبایل‌تان را قطع کنید. اگر در خانه تنها نیستید از آن ها بخواهید چند دقیقه مزاحم شما نشوند. چون نباید چیزی ذهن تان را منحرف کند. چند دقیقه ای چشمان‌تان را ببندید، به صدای قلب تان گوش کنید. چه احساسی دارید. چه چیزی در شما در حرکت است.

سکون و سکوت دو چیزی است که باعث می شود صدای قلب تان را بشنوید. اگر این فضا را برای خودتان خلق کنید با دقت می توانید حس درون تان را کشف کنید. کمی به ندای درون تان گوش کنید. چه چیزی باعث شادی شما می شود؟ چه جایی به شما حس ماجراجویی های ساده بچگانه می دهد؟ چه چیزی باعث درد می شود؟ چه چیزی آن را ساکت می کند؟ چه چیزی شما را می ترساند؟ چه چیزی باعث شک و تردید شما می شود؟ چه چیزی باعث می شود تا بخواهید فرار کنید؟

اگر به این سوالات صادقانه جواب دهید می توانید آن چه را که به زندگی تان معنا می دهد پیدا کنید. هدف و معنای واقعی زندگی تان را کشف کنید و تلاش کنید تا به آن برسید. وقتی این حس را داشته باشید هر گامی که بر می دارید برای تان معنا دارد.